Office Supply Team – Plan de reorganizare judiciară iulie 2014

 

PLAN DE REORGANIZARE

OFFICE SUPPLY TEAM S.R.L.in insolventa, in insolvency, en procedure collective

Premise:

 

  1. In data de 09.01.2014, Tribunalul Timis – Sectia II Civilă, prin Incheierea Civilă nr. 3/09.01.2014, a dispus deschiderea procedurii generale a insolventei impotriva debitorului OFFICE SUPPLY TEAM S.R.L., în insolventa, in insolvency, en procedure collective; a fost astfel deschis Dosarul nr. 49/30/2014 pe rolul Tribunalului Timis Sectia II Civilă;
  2. In data de 17.06.2014, administratorul judiciar, respectiv Cabinet de Insolventa „TIȚA GABRIELA”, a depus la Tribunalul Timis Tabelul definitiv al creantelor impotriva averii debitorului OFFICE SUPPLY TEAM S.R.L., în insolventa, in insolvency, en procedure collective, fiind publicat în Buletinul Procedurilor de Insolvență nr. 11708/19.06.2014;

 

Planul de reorganizare prezinta situatia datoriilor, a modaliatilor prin care urmeaza a se acoperi aceste datorii si programul de plata al datoriilor, luate în considerare până la data finalizării planului de reorganizare propus, respectiv o perioadă de 36 luni de la data aprobarii acestuia de către creditori și confirmării de către judecătorul sindic.

 

I. DATORII CONFORM TABELULUI DEFINITIV AL CREANTELOR DIN DATA DE 17.06.2014

 

Nr. crt. Denumire Creditor Suma de plata

-lei-

1 ALEXANDRU GABRIEL OLARU 418.00
2 FLORENTINA -ALEXANDRA VOICU 707.00
3 CODRUTA PERVULESCU 418.00
4 LAURA-ELENA ARGHILESCU 149.00
5 SILVIU BALOI 191.00
6 ADMINISTRAȚIA JUDETEANA A FINANȚELOR PUBLICE TIMIS 29,931.00
7 SCHENKER ROMTRANS SA, 6,820.90
8 TCE TRANSEXPRESS SRL 19,182.80
9 INFORM LIKOS SA, 5,220.60
10 IOANA MONICA DIANA 1,779.97
11 PRO OFFICE SRL 227,426.04
12 BROCA SRL 96,635.61
13 RTC TORA TRADING SRL 307,596.60
14 GLS GENERAL LOGISTICS SYSTEMS ROMANIA SRL 2,450.99
Total 698,927.51

 

II. CATEGORIILE DE CREANTE CARE VOR VOTA PLANUL DE REORGANIZARE

 

Nr. crt. Categoria de creanta

Suma acceptata la inscrierea in tabel

– LEI-

Tip categorie
1 SALARIALE 1883,00 Creanta defavorizata prin plan
2 BUGETARE 29.931,00 Creanta nu este defavorizata prin plan
3 CHIROGRAFARE 667.113,51 Creanta defavorizata prin plan
TOTAL 698.927,51  

 

Categoriile distincte de creante care vor vota planul separat in conformitate cu prevederile art. 100 alin. 3 din Legea 85/2006, sunt formate din următorii creditori:

  1. Creanțe salariale – art. 123 pct. 2 din Legea 85/2006:

 

  1. Creanțe bugetare – art. 123 pct. 4 din Legea 85/2006:

 

    3. Creanțe chirografare – art. 123 pct. 7 din Legea 85/2006:

 

Categoria creantelor salariale inscrise in tabelul definitiv al creantelor conf. Art. 123 pct. 2 din Legea privind procedura insolventei cu suma totala de 1883,00 lei. Planul de reorganizare nu prevede acoperirea acestor creante.

 

Categoria creantelor bugetare conform art. 123 pct. 4 din Legea privind procedura insolventei detine creante inscrise in tabelul definitiv in cuantum total de 29.931 lei. Cu privire la aceste creante, planul de reorganizare prevede acoperirea integrala in termen pe o perioada de 36 de luni, în tranșe lunare egale. Data de inceput pentru aplicarea planului de reorganizare a fost estimata la 01.09.2014.

 

Categoria creantelor chirografare inscrise in tabelul definitiv al creantelor conform art. 123 pct. 7 din Legea 85/2006 cu suma de 667.113,51 lei. Planul de reorganizare nu prevede acoperirea acestor creante.

 

III. PROGRAMUL DE PLATA A SUMELOR CATRE CREDITORI

 

Prin prezentul plan de reorganizare se vor acoperi integral creantele bugetare, iar creantele salariale și cele chirografare nu vor fi acoperite, acestea fiind creante defavorizate conform art. 1 punctul 21 din Legea 85/2006 privind procedura insolventei.

 

Măsurile de redresare economică a debitoarei vizează acoperirea creanțelor născute anterior deschiderii procedurii și continuarea activității debitoarei după finalizarea planului de reorganizare. Obiectivul principal al măsurilor de redresare economică este creșterea volumului vânzărilor, care se va asigura prin:

  • Păstrarea în întregime a conducerii și a activității debitoarei, concomitent cu o acțiune de marketing care va viza extinderea vânzărilor la nivel național și deschiderea unui punct de vânzare în București;
  • Continuarea activității, respectiv identificarea de potențiali clienți, ofertarea produselor de papetarie și birotică atât la clienții existenți cât și la cei noi identificați, se va continua preocuparea fata de îmbunatățirea calității serviciilor oferite, în special prin scurtarea timpilor de livrare și asigurarea unei calități optime a produselor;
  • Achitarea la timp a datoriilor curente astfel încât să nu se acumuleze penalizări sau dobânzi de întârziere;
  • Păstrarea personalului existent.

 

Programul de plăți este prezentat în anexă la prezentul plan de reorganizare. Programul de plăți se întinde pe o perioadă de 36 luni și vizează achitarea în tranșe lunare, egale, a unei părți de 1/36 din totalul datoriilor ce sunt propuse a se achita prin plan. Continuarea activității asigură un cash-flow suficient pentru plata tranșelor prevăzute de programul de plăți. Prima tranșă a programului de plăți este prevăzută pentru prima lună după aprobarea planului de reorganizare da către creditori și confirmarea de către judecătorul sindic.

Programul de plăți prevede achitarea unei sume totale a crențelor în valoare de 29.931,00 lei, tranșa lunară fiind în valoare de 831,00 lei, cu excepția ultimei luni când rata va fi de 846,00 lei.

 

In concluzie,

  • ipoteza falimentului nu ar aduce niciun beneficiu pe termen lung celor trei categorii de creante,
  • categoriile de creante nedefavorizate nu primesc mai mult decat creanta inscrisa in tabelul definitiv de creante,
  • categoriile de creante defavorizate nu primesc mai putin decat suma ce ar putea fi recuperata in cazul falimentului.

 

Planul de reorganizare va fi depus la dosarul cauzei, va fi publicat prin grija administratorului judiciar in Buletinul Procedurilor de Insolventa si va putea fi consultat la sediul acestuia.

 

17.07.2014